Biztonság

Utasainak védelme

Minden anyag és technológia biztosítja az Ön általános biztonságát.

A rugalmas hőformázott karosszéria elnyeli a kisebb ütések energiáját, és az alváz extrudált profilozott alumíniumban, széles átmérővel védi a deformációkat.

Ez biztosítja az Önök védelmét

Plus de 20 ans de crashs tests
Download the safety brochure

AKTÍV BIZTONSÁGI INTÉZKEDÉSEK

Az innovációk  kombinációja segít elkerülni a baleseteket:
  • Széles szélvédő a látómező nagyítása érdekében
  • Erőteljes jégtelenítő rendszer a tökéletes láthatóság érdekében
  • A halogén fényszórók, a 3. féklámpa, a vészhelyzetben bekapcsolt vészlámpák, a LED-es nappali menetjelző lámpák ... olyan eszközök, amelyek segítenek mások számára minden körülmények között jól láthatóan
  • eengedett gravitációs központ, szélesebb nyomtáv és a fékvezérlő szelep ... Ezek a részletek hozzájárulnak az Ön stabilitásához manőverek közben

PASSZÍV BIZTONSÁGI INTÉZKEDÉSEK

Az autóban található összes technológia lehetővé teszi az utasok maximális megőrzését és védelmét a lehetséges hatások során.

28. éves sikeres töréstesztek

Az AIXAM engedély nélküli autó megfelel az Európai Unió legújabb normáinak és szabványainak.

E sikeres tesztek elemzése segíti az összes AIXAM modell biztonsági fejlesztését.

HOGYAN SIKERÜLT EZ A JÓ TÖRÉSTESZT?

  • Az utastér ép, figyelemre méltó deformáció nélkül: nincs behatolás, nincs sérülés, a járművet el lehet hagyni.
  • z ablakok nincsenek betörve: nincsenek vágások, nincs sérülés.
  • A biztonsági öveket úgy tervezték, hogy ne akadjanak el:
    nincs kényelmetlenség, nincs pánik a járműből való kiszálláskor.
  • Az ajtók nem nyílnak baleset esetén: nincs kidobás.
  • Az ajtókilincsek megfelelően működnek: az ajtók könnyen kinyílnak a járműből való kilépéskor.

    Az AIXAM kivételesen biztonságos szintet ért el tartományában.

ABS, az AIXAM márka mozgatórugója

A sorozat ABS-szel van felszerelve (opcionális vagy alapfelszereltség). A blokkolásgátló fékrendszer optimalizálja a megtörési távolságot, és lehetővé teszi az optimális pálya-irányítást az akadályok elkerülése érdekében a töréskor.

Minden talajtípuson és minden időjárási körülmények között működik.

Système ABS voiture sans permis

KULCSFIGURÁK

2011-ben 85 214 áldozata volt (halálesetek + sérülések) a közúti baleseteknek Franciaország fővárosában.

Az áldozatok száma csak 356-a, vagyis 0,41% -a aki mopedautót vezetett.

3963 halálozásból 2062 (52%) a gépjárművek, 760 (19%) a motorkerékpárok és 220 (6%) a mopedek.

A mopedautóknál azonban 26 vagy 0,66% -os halálozás történt, ebből 5 utas volt. (Forrás ONISR)

KATEGÓRIÁKBALESETHALÁLOZÁSÖSSZ.
Moped-vezetők és utasok (beleértve az 50 köbcentit)7,7511657,916
Gépjárművezetők és utasok32,4541,66334,117
Moped autók és utasok32024344
Gyalogsok11,22149911,720